Zwroty i reklamacje

🔄 Polityka zwrotów w naszym sklepie 🛍️

W celu zapewnienia Ci pełnej satysfakcji z zakupów, oferujemy możliwość zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Należy jednak pamiętać, że polityka zwrotów nie dotyczy produktów szytych na zamówienie. Informacje na temat czy produkt jest szyty na zamówienie  dostępne są w opisie każdego produktu.

Aby dokonać zwrotu, prosimy o poinformowanie nas drogą mailową (adres info@cuddleme.pl) oraz odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem dołączonym do zamówienia na adres:

Little Szop Daria Wiśniewska
ul. Głogowa 3/4
43-190 Mikołów


Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania i musi być starannie zapakowany, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

Po otrzymaniu zwracanego produktu potwierdzimy to mailowo. Jeśli produkt spełnia warunki zwrotu, zwrócimy Ci środki na konto niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu.

Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do kontaktu w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub wymiany produktów.


🛠️ Reklamacje produktów 

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z zakupionym produktem i chciałbyś zgłosić reklamację, prosimy o kontakt drogą mailową lub telefoniczną. Nasz zespół zajmie się Twoim zgłoszeniem i poinformuje Cię o dalszych krokach procesu reklamacyjnego.

📧 E-mail: info@cuddleme.pl
📞 Telefon: 607 219 755 (w godzinach 9:00 - 17:00)

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl